EmilieEasie
06/09/24 08:42PM
Hentai artist procrastination hang out!
Well, I can't be the only one, right!?
horse_oil_format
06/09/24 09:02PM
I think I fall into this category as "aspiring erotic fiction writer". Got a whole batch of stories I been putting off since February and I got about four days to finish em up for various reasons ;P
EmilieEasie
06/09/24 09:13PM
horse_oil_format said:
I think I fall into this category as "aspiring erotic fiction writer". Got a whole batch of stories I been putting off since February and I got about four days to finish em up for various reasons ;P


LOL you definitely fall within the bounds of this club LOL.

Every day we must struggle with the crushing realization that we have to actually finish our works if we want to show them to other people...
horse_oil_format
06/09/24 09:17PM
EmilieEasie said:
horse_oil_format said:
I think I fall into this category as "aspiring erotic fiction writer". Got a whole batch of stories I been putting off since February and I got about four days to finish em up for various reasons ;P


LOL you definitely fall within the bounds of this club LOL.

Every day we must struggle with the crushing realization that we have to actually finish our works if we want to show them to other people...

Since I'm still figuring out this whole erotic story business I'm trying to find the right balance of backstory and sex scenes. There's one particular one which is gonna be a real pain to write cuz of that. I think that's one of the things makes me freeze up and just put the writing on the backboard
EmilieEasie
06/09/24 09:20PM
horse_oil_format said:
EmilieEasie said:
horse_oil_format said:
I think I fall into this category as "aspiring erotic fiction writer". Got a whole batch of stories I been putting off since February and I got about four days to finish em up for various reasons ;P


LOL you definitely fall within the bounds of this club LOL.

Every day we must struggle with the crushing realization that we have to actually finish our works if we want to show them to other people...

Since I'm still figuring out this whole erotic story business I'm trying to find the right balance of backstory and sex scenes. There's one particular one which is gonna be a real pain to write cuz of that. I think that's one of the things makes me freeze up and just put the writing on the backboard


I don't know how anyone does it, I get so nervous to share writing lol!
horse_oil_format
06/09/24 09:23PM
EmilieEasie said:
horse_oil_format said:
EmilieEasie said:
horse_oil_format said:
I think I fall into this category as "aspiring erotic fiction writer". Got a whole batch of stories I been putting off since February and I got about four days to finish em up for various reasons ;P


LOL you definitely fall within the bounds of this club LOL.

Every day we must struggle with the crushing realization that we have to actually finish our works if we want to show them to other people...

Since I'm still figuring out this whole erotic story business I'm trying to find the right balance of backstory and sex scenes. There's one particular one which is gonna be a real pain to write cuz of that. I think that's one of the things makes me freeze up and just put the writing on the backboard

I don't know how anyone does it, I get so nervous to share writing lol!

I'm not nervous to share it really, once it's done it's done but I got the bad habit of pushing things back later and later
ItsZoidberg
06/09/24 09:25PM
Anyone mind an mmd content creator here too, cause that s my only method I can use to make my own hentai since I can't draw to save my life.
R34Girl
06/09/24 09:25PM
Procrastination wise I have the following projects:
>Finishing digital pinup art of Nobara Kugisaki
>Finishing the AI Art set of Yelan
>Finishing some erotic writing featuring Yukana Yame and the reader
>Finishing some caption requests for pieces of hentai people have sent me
I don't know which one to work on first.
Cherrypicker
06/09/24 09:54PM
I suppose I'm part of this group too, I've got some art on this site but whenever I do finish what I'm working on it's going to be under a new name and I probably won't upload it to the site myself.
• two drawing of my OC. T~T I really should have finished the first before starting the second
EmilieEasie
06/09/24 10:17PM
ItsZoidberg said:
Anyone mind an mmd content creator here too, cause that s my only method I can use to make my own hentai since I can't draw to save my life.

You could someday! Takes practice
EmilieEasie
06/09/24 10:18PM
Cherrypicker said:
I suppose I'm part of this group too, I've got some art on this site but whenever I do finish what I'm working on it's going to be under a new name and I probably won't upload it to the site myself.
• two drawing of my OC. T~T I really should have finished the first before starting the second

i bounce between projects omg so bad
ItsZoidberg
06/09/24 10:20PM
EmilieEasie said:
ItsZoidberg said:
Anyone mind an mmd content creator here too, cause that s my only method I can use to make my own hentai since I can't draw to save my life.

You could someday! Takes practice


I appreciate the sentiment but I'll stick with using mmd for now :) Anyway I got so many projects going on but I keep bouncing between them and making new ones, it's rough
Shaded_Cube
06/10/24 05:10AM
I've trying to draw on and off for years now.

While don't feel demotivated with AI being a thing, often feel people probably won't give a shit about anything I would make.
EmilieEasie
06/10/24 05:43AM
Shaded_Cube said:
I've trying to draw on and off for years now.

While don't feel demotivated with AI being a thing, often feel people probably won't give a shit about anything I would make.


I would care
Pupfuck
06/10/24 05:50AM
Shaded_Cube said:
I've trying to draw on and off for years now.

While don't feel demotivated with AI being a thing, often feel people probably won't give a shit about anything I would make.


Dude, I've been drawing and writing for years and no one gave a fuck until very recently! I did it for so long with so little reward bc if I don't I get withdrawal symptoms or some shit.
1 23>>>


Reply | Forum Index